REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

 

 

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Serwis, Sklep Internetowy oraz Platforma e-learningowa działające pod adresem: https://psychesos.elms.pl  są prowadzone przez MAGDALENĘ ŁUSZCZKI, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Psyche SOS Magdalena Łuszczki w Rzeszowie, ul. Marszałkowska, nr 9, lok. 5, 35-215 Rzeszów, posiadająca numer NIP: 8132856771, REGON 691758374.
  2. Informacje zamieszczone w Serwisie i Sklepie Internetowym nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i stanowią jedynie zaproszenie do składania Zamówień.
  3. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu, rodzaje usług świadczonych przez Usługodawcę drogą elektroniczną, zasady zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, zasady działania Sklepu Internetowego, zasady składania Zamówień drogą elektroniczną, zasady zawierania umów dostępu do treści cyfrowej między Usługodawcą a Klientem drogą elektroniczną, zasady uzyskiwania dostępu i korzystania z Platformy e-learningowej, które są świadczone wyłącznie na rzecz osoby fizycznej lub osoby prawnej, prowadzącej szkołę w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe. Usługi, o których mowa w niniejszym Regulaminie nie są dostępne dla konsumentów, osób prawnych/ jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, które nie prowadzą szkół.
  4. Niniejszy Regulamin dostępny jest nieodpłatnie w formie pisemnej w lokalu Usługodawcy oraz zamieszczony na stronie internetowej https://psychesos.elms.pl/podstrona/1/regulamin.html w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie. 
  5. Odmienne ustalenia pomiędzy Stronami uzgodnione i potwierdzone na piśmie lub w postaci elektronicznej mają pierwszeństwo przed postanowieniami niniejszego Regulaminu.
  6. Wszelkie informacje, dane i materiały udostępniane za pośrednictwem Serwisu, Sklepu Internetowego, Platformy e-learningowej stanowią przedmiot autorskich praw majątkowych lub innych praw przysługujących Usługodawcy  lub osobom trzecim i podlegają ochronie prawnej.
  7. Klientów obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Klienci zobowiązani są jest ponadto do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby negatywnie wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Serwisu, Sklepu Internetowego, Platformy e-learningowej w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Serwisu oraz Sklepu Internetowego, Platformy e-learningowej lub ich elementów technicznych.

 

  1. DEFINICJE

 

Użyte w niniejszym Regulaminie określenia oznaczają:

  1. „Regulamin” – Regulamin, o którym mowa w art. 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, dotyczący usług świadczonych drogą elektroniczną przez Magdalenę Łuszczki, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Psyche SOS Magdalena Łuszczki,  określający zasady korzystania z Serwisu, rodzaje usług świadczonych przez Usługodawcę drogą elektroniczną, zasady zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, zasady działania Sklepu Internetowego, zasady składania Zamówień drogą elektroniczną, zasady zawierania i rozwiązywania umów dostępu do treści cyfrowej między Usługodawcą a Klientem drogą elektroniczną, zasady uzyskiwania dostępu i korzystania z Platformy e-learningowej. 

 

  1. „Usługodawca” – Magdalena Łuszczki, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Psyche SOS Magdalena Łuszczki w Rzeszowie, ul. Marszałkowska 9/5, 35-215 Rzeszów, posiadająca numer NIP: 8132856771, REGON 691758374.

 

  1. „Klient” – osoba fizyczna lub osoba prawna prowadząca szkołę w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017 r. poz. 59 z późn. zm.), która założyła Konto Klienta bądź założyła Konto Klienta, złożyła Zamówienie w Sklepie Internetowym i zawarła ze Usługodawcą Umowę dostępu do treści cyfrowej, dotyczącą Produktów dostępnych w ofercie Usługodawcy. 

 

  1. „Szkoła” – szkoła w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017 r. poz. 59 z późn. zm.), tj.
  1. szkoła podstawowa, w tym: szkoły specjalne, integracyjne, z oddziałami przedszkolnymi, integracyjnymi, specjalnymi, przysposabiającymi do pracy, dwujęzycznymi, sportowymi i mistrzostwa sportowego, sportowe i mistrzostwa sportowego,
  2. ponadpodstawowa, w tym: szkoły specjalne, integracyjne, dwujęzyczne, z oddziałami integracyjnymi, specjalnymi, dwujęzycznymi, przygotowania wojskowego, sportowymi i mistrzostwa sportowego, sportowe, mistrzostwa sportowego, rolnicze, leśne, morskie, żeglugi śródlądowej oraz rybołówstwa,
  3. szkoły artystyczne

- założona i prowadzone przez podmioty o których mowa w art. 8 i nast. ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe.

 

  1. „Strony” – Usługodawca i Klient łącznie.

 

  1. „Serwis” – rozumie się przez to serwis internetowy działający pod adresem https://psychesos.elms.pl prowadzony przez Usługodawcę.

 

  1. „Konsument” - osoba fizyczna zawierająca z Usługodawcą umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. „Produkt” – Produkty, znajdujące się w aktualnej ofercie Usługodawcy, mogące być przedmiotem Umowy  dostępu do treści cyfrowej, do której dostęp zostanie przyznany Klientowi, na podstawie złożonego przez Klienta Zamówienia, po zawarciu Umowy dostępu do treści cyfrowej  i opłaceniu Zamówienia, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, w szczególności dostęp do Platformy e-learningowej, zawierającej Lekcje on-line i inne materiały o tematyce dotyczącej psychologii.

 

  1. „Lekcja on-line” – Film on-line i inne materiały dostępne odpłatnie dla Klienta w formie cyfrowej o tematyce psychologicznej, udostępniany Klientowi po zawarciu z Usługodawcą Umowy dostępu do treści cyfrowej, na zasadach określonych w Regulaminie, za pośrednictwem Platformy e-learningowej. Dostęp do Lekcji on-line jest ograniczony czasowo.

 

  1. „Konto Klienta” – indywidualne, elektroniczne konto aktywowane dla Klienta w celu umożliwienia korzystania przez niego z Usług świadczonych przez Usługodawcę, na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.

 

  1. „Lokal Usługodawcy” – miejsce prowadzenia działalności przez Usługodawcę mieszczące się pod adresem: ul. Marszałkowska 9/5, 35-215 Rzeszów, Polska, a także każde inne miejsce prowadzenia przez Usługodawcę działalności będące nieruchomością albo częścią nieruchomości, w którym przedsiębiorca prowadzi działalność na stałe.

 

  1. „Sklep Internetowy” - platforma umożliwiająca Klientom złożenie Zamówienia on-line oraz opłacenia Zamówienia, dostępna pod adresem https://psychesos.elms.pl, za pośrednictwem której, Usługodawca i Klient zawierają Umowę dostępu do treści cyfrowej dotyczących Produktów, będących w aktualnej ofercie Usługodawcy.

 

  1. „Zamówienie” - oświadczenie woli Klienta będące ofertą, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy dostępu do treści cyfrowej.

 

  1. „Formularz Rejestracji” – formularz za pomocą którego, Klient może założyć Konto Klienta.

 

  1. „Formularz Zamówienia” – formularz za pomocą którego Klient może zamówić określone Produkty, znajdujące się w aktualnej ofercie Usługodawcy.

 

  1. „Umowa dostępu do treści cyfrowej” – umowa o świadczenie usług dostępu do treści cyfrowej Produktów  znajdujących się w aktualnej ofercie Usługodawcy, zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu Internetowego, na warunkach określonych niniejszym Regulaminem.

 

  1. „Platforma e-learningowa” - platforma stworzona przez Usługodawcę, w ramach kreatora elektronicznej platformy edukacyjnej pod adresem http://www.webtolearn.pl , świadczonej przez spółkę WEB TO LEARN SP. Z O.O. z siedzibą w Kościerzynie, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem: 0000823467; za pomocą Platformy e-learningowej udostępniane są Lekcje on-line i inne materiały stanowiące własność Usługodawcy z możliwością uzyskania do nich dostępu przez Klienta na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.

 

  1. „Adres e-mail” – adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w Formularzu Rejestracji, służący do wymiany informacji między Klientem a Usługodawcą.

 

  1. „Opłata / Cena” – określona przez Usługodawcę należność pieniężna za Usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Klienta.

 

  1. WYMAGANIA TECHNICZNE

 

  1. Aby korzystać z Serwisu oraz Sklepu Internetowego niezbędne jest posiadanie przez Klienta:
  1. komputera,
  2. dostępu do przeglądarki internetowej (IE11+, Firefox, Safari, Opera, Google Chrome) – w najnowszych wersjach,
  3. aktywnego adresu poczty e-mail.
  1. Korzystanie z Serwisu oraz Sklepu Internetowego i Platformy e-learningowej może być uzależnione od konieczności instalacji oprogramowania typu Java, JavaScript, Adobe Acrobat Reader.
  2. W razie korzystania przez Klienta z oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych określonych powyżej, Usługodawca nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania Serwisu, Sklepu Internetowego i Platformy e-learningowej i zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na jakość świadczonych usług.
  3. Aby korzystać z treści cyfrowej udostępnionej przez Usługodawcę na rzecz Klienta będącej przedmiotem dostępu do treści cyfrowej za pomocą Platformy e-learningowej, niezbędne jest posiadanie przez Klienta:
  1. komputera,
  2. dostępu do przeglądarki internetowej (IE11+, Firefox, Safari, Opera, Google Chrome) – w najnowszych wersjach,
  3. aktywnego adresu poczty e-mail,
  4. w celu korzystania z funkcjonalności video i audio, urządzenie Klienta powinno być wyposażone w kamerę i mikrofon,
  5. zainstalowanego oprogramowania typu Java, JavaScript.

 

 

  1. RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
    1. USŁUGI NIEODPŁATNE
  1. Za pośrednictwem Serwisu, Usługodawca świadczy na rzecz Klientów usługi drogą elektroniczną polegające utworzeniu i prowadzeniu Konta Klienta w Serwisie. Usługa prowadzenia Konta Klienta jest świadczona nieodpłatnie.
  2. Usługa założenia i prowadzenia Konta Klienta może być świadczona wyłącznie na rzecz osoby fizycznej lub osoby prawnej, prowadzącej szkołę w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe. Usługi te nie są dostępne dla konsumentów, osób prawnych/ jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, nieprowadzących szkół.
  3. Celem utworzenia Konta Klienta w Serwisie, Klient w Formularzu rejestracyjnym wskazuje dane niezbędne do utworzenia Konta Klienta tj. imię, e-mail, nazwa podmiotu, adres do faktury (ulica, numer, miejscowość, kod pocztowy, NIP, imię i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentacji Klienta, imię i nazwisko osoby do kontaktu, adres odbiorcy, Kraj).
  4. Klient akceptuje treść i warunki niniejszego Regulaminu dostępnego pod linkiem https://psychesos.elms.pl/podstrona/1/regulamin.html oraz zapoznaje się z treścią Polityki Prywatności dostępnej pod linkiem https://psychesos.elms.pl/podstrona/2/polityka-prywatnosci.html  zaznaczając kwadrat przy treści: Zapoznałem się z regulaminem oraz Polityką prywatności i akceptuję ich postanowienia.
  5. Umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną w postaci prowadzenia Konta Klienta zostaje zawarta z chwilą wpisania wszystkich wymaganych danych oraz kliknięcie przycisku ZAREJESTRUJ SIĘ. Usługa w postaci prowadzenia Konta Klienta zostaje zawarta na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą usunięcia Konta Klienta.
  6. Zakończenie rejestracji Konta Klienta w Serwisie, Usługodawca potwierdza wiadomością e-mail, wysłaną na adres e-mail wskazany w Formularzu Rejestracji.
  7. Klient zobowiązany jest do podania w trakcie rejestracji prawdziwych i aktualnych danych niezbędnych do świadczenia Usługi przez Usługodawcę.
  8. Celem usunięcia Konta Klienta przez Klienta, Klient kieruje do Usługodawcy oświadczenie woli o usunięciu Konta Klienta. Oświadczenie może zostać złożone na adres e-mail: kursy@psychesos.com lub pisemnie na adres: PsycheSOS-Magdalena Łuszczki ul. Marszałkowska 9/5, 35-215 Rzeszów. Konto Klienta zostanie usunięte przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych, liczonych od daty doręczenia Usługodawcy oświadczenia o woli usunięcia Konta Klienta.
  9. Klient otrzymuje dane dostępowe do Konta Klienta. Klient obowiązany jest zachować w tajemnicy hasło oraz login do Konta Klienta oraz obowiązany jest nie udostępniać Konta Klienta osobom trzecim. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkodę powstałą z tytułu udostępnienia innym osobom hasła oraz loginu do Konta Klienta. Klient może posiadać tylko jedno Konto Klienta w Serwisie.

 

 

    1. USŁUGI PŁATNE
  1. Za pośrednictwem Serwisu Usługodawca świadczy na rzecz Klientów usługę elektronicznego składania Zamówień w Sklepie Internetowym wraz z zawarciem Umowy dostępu do treści cyfrowej, w oparciu o którą Klient uzyska dostęp do treści cyfrowej wybranego Produktu na czas oznaczony.
  2. Usługa złożenia Zamówienia drogą elektroniczną w Sklepie Internetowym wraz z zawarciem Umowy dostępu do treści cyfrowej, w oparciu o którą Klient uzyska dostęp do treści cyfrowej wybranego Produktu jest odpłatna.
  3. Aby uzyskać dostęp do usług płatnych, Klient powinien utworzyć Konto Klienta, a następnie dokonać płatności zgodnie z warunkami niniejszego Regulaminu. Możliwe jest również automatyczne założenie Konta Klienta podczas złożenia i opłacenia przez Klienta pierwszego Zamówienia. Szczegółowe zasady składania Zamówień opisano w Rozdziale VI poniżej.  
  4. Złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym wraz z zawarciem Umowy dostępu do treści cyfrowej może zostać dokonane wyłącznie przez osobę fizyczną lub osobę prawną, prowadzącą szkołę w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe. Usługi te nie są dostępne dla  konsumentów, osób prawnych/ jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, nieprowadzących szkół.
  5. Umowa dostępu do treści cyfrowej jest zawierana między Usługodawcą w Klientem na czas oznaczony.
  6. Umowa dostępu do treści cyfrowej, rozwiązuje się z upływem okresu, na jaki została zawarta. Z datą rozwiązania umowy, Klient traci dostęp do wszelkich udostępnionych mu materiałów. Link z dostępem do zamówionego Produktu staje się nieaktywny.
  7. Za pośrednictwem Serwisu Usługodawca świadczy Usługi dostępu do Platformy e-learningowej na rzecz Klientów, o których mowa w Rozdziale IV pkt. 4.2.1-4.2.5 powyżej, którzy zawarli Umowę dostępu do treści cyfrowej oraz opłacili Zamówienie w całości, zgodnie z Rozdziale VII niniejszego Regulaminu.
  8. Usługa dostępu do Platformy e-learnigowej, zawierającej Lekcje on-line jest odpłatna.
  9. Usługa dostępu do Platformy e-learnigowej jest dostępna wyłącznie dla osób fizycznych lub osób prawnych, prowadzących szkołę w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe. Usługi te nie są dostępne dla konsumentów, osób prawnych/ jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, nieprowadzących szkół.
  10. Usługa dostępu do Platformy e-learnigowej jest świadczona przez czas trwania Umowy dostępu do treści cyfrowej zawartej między Usługodawcą w Klientem.
  11. Z datą rozwiązania umowy, Klient traci dostęp do wszelkich udostępnionych mu Lekcji on-line i innych materiałów. Link z dostępem do zamówionego Produktu staje się nieaktywny.

 

 

  1. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG

 

  1. Warunkiem korzystania z usług świadczonych przez Usługodawcę na rzecz Klientów jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Brak akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu, uniemożliwia zawarcie Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz zawarcie Umowy dostępu do treści cyfrowej, chyba że Strony postanowią inaczej.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo wstrzymania świadczenia, wszystkich lub niektórych, Usług elektronicznych za pośrednictwem Serwisu i Sklepu Internetowego, bez podania przyczyny, a także do całkowitego usunięcia Serwisu i Sklepu Internetowego, przy czym Usługodawca zapewni Klientom możliwość korzystania z udostępnionych Produktów do końca trwania Umowy dostępu do treści cyfrowej.
  3. Wszelkie treści zamieszczone w Serwisie i w Sklepie Internetowym, w tym w szczególności dotyczące usług świadczonych przez Usługodawcę i Produktów będących w aktualnej ofercie Usługodawcy mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią wiążącej oferty, zaproszenia do negocjacji ani innego rodzaju oświadczenia woli Usługodawcy.
  4. Usługodawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione. Usługodawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Serwisu.
  5. Klient zobowiązuje się do korzystania z usług zgodnie z ich przeznaczeniem.
  6. Klient jest obowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich.
  7. Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego i Platformy e-learningowej w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Klient obowiązany jest do wprowadzania danych do Formularza Rejestracji i Formularza Zamówienia zgodnych ze stanem faktycznym oraz do niezwłocznego informowania Usługodawcy o zmianie tych danych, nie później niż w terminie 14 dni od daty zaistnienia tych zmian.
  8. Usługodawca zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zawieszenia działania Konta Klienta w przypadkach podejrzenia naruszenia warunków niniejszego Regulaminu lub przepisów prawa, a także w przypadku podejrzenia działania na szkodę Usługodawcy. Po zawieszeniu działania Konta Klienta, Usługodawca podejmie działania wyjaśniające.
  9. Usługodawcy przysługuje prawo rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym gdy:
  1. Klient poda nieprawidłowe dane w trakcie rejestracji,
  2. Klient, który założył konto, nie istnieje,
  3. Klient nie prowadzi szkoły,
  4. Klient nie powiadomi Usługodawcy o zmianie danych Klienta w terminie 14 dni od dokonania zmiany,
  5. Klient narusza postanowienia niniejszego Regulaminu,
  6. Klient korzysta z Serwisu i Sklepu Internetowego w sposób sprzeczny z prawem i dobrymi obyczajami,
  7. Klient korzysta z Platformy e-learningowej w sposób sprzeczny z prawem i dobrymi obyczajami,
  8. Klient narusza dobra osobiste oraz prawa autorskie i własności intelektualnej Usługodawcy lub osób trzecich.
  1. W przypadku rozwiązania Umowy z winy Klienta, w przypadkach o których mowa w pkt. 9 powyżej, Klient traci dostęp do Konta Klienta oraz dostęp do udostępnionych Produktów, które uzyskał w oparciu o Umowę dostępu do treści cyfrowej.

 

 

  1. ZAMÓWIENIA

 

  1. Zamówienia od Klientów są przyjmowane za pośrednictwem Sklepu Internetowego przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  2. Klient ma do wyboru dwa sposoby dokonania Zamówienia, opisane w pkt. 3 i 4 poniżej.  
  3. Gdy Klient posiada już założone Konto Klienta :
  1. Celem złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy dostępu do treści cyfrowej, Klient loguje się do Konta Klienta, a następnie klika na wybrany Produkt oferowany przez Usługodawcę.
  2. Klient zatwierdza rodzaj Produktu, będącego w aktualnej ofercie Usługodawcy, do których Klient uzyska dostęp w ramach Umowy dostępu do treści cyfrowej. System automatycznie dokona obliczenia wartości Zamówienia oraz wysokości ceny brutto, którą Klient zobowiązany będzie zapłacić na rzecz Usługodawcy po zawarciu Umowy dostępu do treści cyfrowej.
  3. Klient dokonuje ostatecznej weryfikacji podsumowania Zamówienia i akceptuje Zamówienie naciskając przycisk WYKUP DOSTĘP DO LEKCJI, a następnie zostaje przekierowany na stronę celem opłacenia Zamówienia.
  4. Podana cena stanowi całkowitą cenę jaką Klient zobowiązany będzie zapłacić na rzecz Usługodawcy wraz z należnym podatkiem oraz kosztem udostępnienia Produktu Klientowi z tytułu zawarcia Umowy dostępu do treści cyfrowej.
  5. Kliknięcie przycisku oznacza zawarcie Umowy dostępu do treści cyfrowej z obowiązkiem dokonania płatności na rzecz Usługodawcy, zgodnie ze złożonym przez Klienta Zamówieniem oraz akceptacji warunków licencji, o których mowa w Rozdziale XIII poniżej.

 

  1. Gdy Klient nie posiada założonego Konta Klienta:
  1. Klient klika na wybrany Produkt oferowany przez Usługodawcę.
  2. Klient składa Zamówienie za pośrednictwem Formularza Zamówienia. Klient w Formularzu Zamówienia wskazuje dane niezbędne do złożenia Zamówienia i utworzenia Konta Klienta tj. imię, e-mail, nazwa podmiotu, adres do faktury (ulica, numer, miejscowość, kod pocztowy, NIP, imię i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentacji Klienta, imię i nazwisko osoby do kontaktu, adres odbiorcy, Kraj).
  3. Klient zatwierdza rodzaj i ilość Produktów, będących w aktualnej ofercie Usługodawcy, do których Klient uzyska dostęp w ramach Umowy dostępu do treści cyfrowej. System automatycznie dokona obliczenia wartości Zamówienia oraz wysokości ceny brutto, którą Klient zobowiązany będzie zapłacić na rzecz Usługodawcy po zawarciu Umowy dostępu do treści cyfrowej.
  4. Po wypełnieniu Formularza Zamówienia, Klient akceptuje treść i warunki niniejszego Regulaminu dostępnego pod linkiem https://psychesos.elms.pl/podstrona/1/regulamin.html oraz zapoznaje się z treścią Polityki Prywatności dostępnej pod linkiem https://psychesos.elms.pl/podstrona/2/polityka-prywatnosci.html zaznaczając kwadrat przy treści: Zapoznałem się z regulaminem oraz Polityką prywatności i akceptuję ich postanowienia.
  5. Klient dokonuje ostatecznej weryfikacji podsumowania Zamówienia.
  6. Klient wybiera przycisk „WYKUP DOSTĘP DO LEKCJI”.
  7. Podana cena stanowi całkowitą cenę jaką Klient zobowiązany będzie zapłacić na rzecz Usługodawcy wraz z należnym podatkiem oraz kosztem udostępnienia Produktu Klientowi z tytułu zawarcia Umowy dostępu do treści cyfrowej.
  8. Kliknięcie przycisku oznacza zawarcie Umowy dostępu do treści cyfrowej z obowiązkiem dokonania płatności na rzecz Usługodawcy, zgodnie ze złożonym przez Klienta Zamówieniem oraz akceptacji warunków licencji, o których mowa w Rozdziale XIII poniżej.
  9. Konto Klienta jest tworzone automatycznie, po zakończeniu procesu złożenia Zamówienia przez Klienta.

 

  1. Usługodawca przesyła na adres e-mail wskazany w Formularzu Zamówienia, potwierdzenie zawarcia Umowy, zawierające nazwę podmiotu, imię i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentacji, imię i nazwisko osoby do kontaktu, adres siedziby, adres do korespondencji, adres e-mail, NIP, rodzaj Produktów, czas trwania Umowy, link umożliwiający dokonanie płatności, warunki licencji oraz inne istotne postanowienia Umowy. 

 

 

  1. CENA I PŁATNOŚCI

 

  1. Wartość Zamówienia ustala się na podstawie cen jednostkowych Produktów obowiązujących zgodnie z cennikiem Usługodawcy, dostępnym w Sklepie Internetowym. 
  2. Ceny podawane przez Usługodawcę są cenami brutto w walucie PLN.
  3. Płatności mogą być dokonywane wyłącznie w walucie PLN.
  4. Usługodawca może udostępniać Klientom kody rabatowe, pozwalające skorzystać z określonej wysokości rabatu podczas składania zamówień w Sklepie Internetowym.
  5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów. Zmiana ceny nie może zostać dokonana w stosunku do Klienta, który zawarł Umowę dostępu do treści cyfrowej przed dokonaniem zmian.
  6. Podana cena, stanowi całkowitą cenę jaką Klient zobowiązany będzie zapłacić na rzecz Usługodawcy wraz z należnym podatkiem oraz kosztem udostępnienia Produktu Klientowi z tytułu zawarcia Umowy dostępu do treści cyfrowej.
  7. Usługodawca umożliwia dokonywanie płatności przez szybkie przelewy elektroniczne za pomocą PayU.pl, obsługiwanego przez PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, krajową instytucję płatniczą, nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego, KRS 0000274399.
  8. Płatności za pośrednictwem systemu PayU.pl mogą dokonywać wyłącznie osoby uprawnione do posługiwania się danym instrumentem w oparciu o który następuje realizacja płatności, w szczególności daną kartą płatniczą może posługiwać się wyłącznie jej uprawniony posiadacz. Klient otrzymuje odpowiedni link do dokonania płatności tytułem Umowy dostępu do treści cyfrowej.
  9. Dane z linku są automatycznie przekazywane do banku lub centrum autoryzacyjno-rozliczeniowego za pośrednictwem systemu PayU.pl. Klient po kliknięciu linka transakcji w Serwisie jest automatycznie przekierowany na stronę płatności online serwisu PayU.pl.
  10. Usługodawca  wystawia Fakturę do każdej zawartej Umowy dostępu do treści cyfrowej, która jest przesyłana w formie elektronicznej na adres e-mail Klienta, wskazany w Formularzu Zamówienia, jeżeli Klient wyraził zgodę na otrzymanie faktury w formie elektronicznej. Jeżeli Klient nie wyraził zgody na otrzymanie faktury w wersji elektronicznej, Usługodawca wysyła Fakturę na adres siedziby Klienta, wskazany w Formularzu Zamówienia.

 

 

  1. ODBIÓR I DOSTAWA PRODUKTU

 

  1. Usługodawca udostępni Klientowi treść cyfrową zgodnie ze złożonym Zamówieniem, po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Usługodawcy. 
  2. Czas realizacji Zamówienia wynosi 3 dni robocze od momentu zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Usługodawcy, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia wskazano inny termin realizacji Zamówienia.
  3. Usługodawca zastrzega sobie możliwość ustalenia dłuższego niż wskazany ust. 2 powyżej, terminu realizacji Zamówienia poszczególnych Produktów, przy czym informacja taka zostanie przekazana do Klienta najpóźniej w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową, z zastrzeżeniem ust. 5 poniżej.
  4. Po zaksięgowaniu płatności, Klient otrzymuje na wskazany w Formularzu Zamówienia adres e-mail link dostępu do Produktu. Produkt jest dostępny dla Klienta przez czas oznaczony od daty otrzymania e-mail z potwierdzeniem uzyskania dostępu do Produktu. Czas dostępu do konkretnego Produktu jest wskazany w opisie Produktu będącego w aktualnej ofercie Usługodawcy.
  5. Termin realizacji Zamówienia może ulec zmianie w przypadku wystąpienia przeszkód, na które Usługodawca nie ma wpływu i za które nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności w przypadku działania siły wyższej. O niemożności realizacji całości lub części Zamówienia z przyczyn niezależnych od Usługodawcy, Usługodawca informuje niezwłocznie Klienta wskazując na przyczynę braku możliwości realizacji Zamówienia w uzgodnionym terminie.
  6. W przypadku, gdy warunki Zamówienia nie mogą zostać zrealizowane Usługodawca uzgadnia z Klientem nowe warunki dostępu do treści cyfrowej lub uszczegóławia i potwierdza treść Zamówienia. W przypadku braku akceptacji nowych warunków przez Klienta, Klient ma prawo odstąpienia od Umowy z ww. przyczyny. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy jest składane przez Klienta w formie elektronicznej na adres e-mail Usługodawcy: kursy@psychesos.com lub listownie na adres: PsycheSOS-Magdalena Łuszczki ul. Marszałkowska 9/5, 35-215 Rzeszów.
  7. Do czasu pełnej zapłaty za Zamówienie, Usługodawca ma prawo wstrzymać się od obowiązku świadczenia w postaci udostępnienia treści cyfrowej do Produktu, będącego przedmiotem Zamówienia.
  8. W przypadku braku zapłaty przez Klienta w terminie 14 dni od daty złożenia Zamówienia, Usługodawca ma prawo odstąpienia od Umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy jest składane do Klienta na adres e-mail Klienta wskazany w Formularzu Rejestracyjnym lub Formularzu Zamówienia.

 

  1. SZCZEGÓLNE OBOWIĄZKI INFORMACYJNE

 

  1. Usługodawca zastrzega, że korzystanie z Usług może wiązać się z ryzykiem niezależnym od Usługodawcy. Wśród szczególnych zagrożeń, związanych z korzystaniem z usługi świadczonej drogą elektroniczną niezależnych od Usługodawcy wymienić należy:
  1. możliwość otrzymania spamu,
  2. możliwość działania szkodliwego oprogramowania w środowisku sieciowym,
  3. możliwość łamania zabezpieczeń w celu pozyskania osobistych i poufnych informacji w celu kradzieży tożsamości, poprzez wysyłanie fałszywych wiadomości elektronicznych, przypominających wiadomości autentyczne,
  4. możliwość łowienia haseł (phishing) poprzez wysyłanie fałszywych wiadomości,
  5. elektronicznych przypominających do złudzenia autentyczne i w konsekwencji pozyskanie osobistych i poufnych informacji dotyczących Klienta.

 

 

  1.  POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

 

  1. Jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
  2. Reklamacje można składać: osobiście w Lokalu Usługodawcy, bądź drogą elektroniczną na adres e-mail: kursy@psychesos.com  listownie na adres: PsycheSOS-Magdalena Łuszczki ul. Marszałkowska 9/5, 35-215 Rzeszów.
  3. Klient, jako podmiot niebędący Konsumentem ani przedsiębiorcą na prawach konsumenta, ma obowiązek ocenienia stanu Produktu i jego zgodności z Zamówieniem w momencie uzyskania dostępu do Produktu.
  4. Zalecanym jest, aby reklamacja zawierała co najmniej nazwę podmiotu, imię, nazwisko osoby uprawnionej do reprezentacji podmiotu,  adres do doręczeń lub inną preferowaną formę kontaktu (np. adres e-mail), opis przedmiotu reklamacji, w tym określenie żądania wraz z uzasadnieniem, podpis osoby składającej reklamację.
  5. Usługodawca rozpoznaje reklamacje Klientów w terminie 14 dni od daty zgłoszenia.
  6. O wyniku postępowania reklamacyjnego wraz z uzasadnieniem, Usługodawca poinformuje Klienta wysyłając wiadomość na adres e-mail wskazany w reklamacji lub, gdyby nie podano tego adresu w reklamacji, na adres e-mail podany w Formularzu Rejestracyjnym lub Formularzu Zamówienia chyba, że w treści reklamacji podano inną formę kontaktu.

 

  1. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

 

  1. Usługodawca dopełni należytej staranności, aby dostęp do usług przebiegał bez zakłóceń, bez usterek i niedogodności dla Klientów.
  2. Usługodawca zastrzega sobie możliwość wystąpienia krótkotrwałych przerw w funkcjonowaniu usług, w tym przerw wynikających z niezbędnych napraw, konserwacji, tworzenia kopii zapasowych, aktualizacji i rozbudowy serwisu. W miarę możliwości, jeśli wymienione powyżej czynności nie wynikają z usterek, a z planowanych działań, Usługodawca zobowiązuje się informować Klientów o tym fakcie z podaniem przewidywanego czasu trwania braku możliwości korzystania z dostępu.
  3. Klient, który na skutek usterek po stronie Usługodawcy nie ma możliwości korzystania z dostępu do treści cyfrowej Produktu, zgłasza ten fakt Usługodawcy mailowo na adres: kursy@psychesos.com.  Usługodawca niezwłocznie podejmuje wszelkie kroki, celem przywrócenia dostępu do treści cyfrowej.
  4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu nienależytego wykonania Usług lub ich niewykonania, w przypadku gdy wynika ono z przyczyn zależnych od Klienta, w szczególności zaś wskutek:
  1. naruszenia postanowień Regulaminu przez Klienta które doprowadziły do niewykonania lub nieprawidłowego wykonania Usług,
  2. działań Klienta, które doprowadziły do niewykonania lub nieprawidłowego wykonania Usług,
  3. działań osób trzecich, które doprowadziły do niewykonania lub nieprawidłowego wykonania Usług.
  1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu Usług wynikające z awarii lub przypadków wadliwego funkcjonowania systemów teleinformatycznych będących poza wpływem Usługodawcy.
  2. Ze względu na niezależne od Usługodawcy właściwości sieci Internet oraz sprzętu komputerowego Klienta, Klient jest świadomy ryzyk z tym związanych, w szczególności braku gwarancji nieprzerwanego i niezakłóconego dostępu do Serwisu i Sklepu Internetowego oraz Platformy e-learningowej.

 

 

  1. PRAWA AUTORSKIE

 

  1. Wszelkie Produkty zawarte w Serwisie oraz w Sklepie Internetowym stanowią przedmiot prawa autorskiego i podlegają ochronie na podstawie Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 r., Nr 24, Poz. 83 ze zmianami). Bezwzględnie zakazane jest przekazywanie oraz udostępnianie oryginału lub kopii Produktów osobom trzecim.
  2. Wszystkie znaki towarowe, znaki usług i nazwy, które są podawane w Serwisie, są własnością Usługodawcy lub prawo do posługiwania się nimi przez Usługodawcę wynika z odrębnych umów z podmiotami uprawnionymi. Zawarte w Serwisie oraz w Sklepie Internetowym materiały tekstowe, graficzne oraz rozwiązania informatyczne są chronione prawnie przepisami prawa autorskiego.
  3. Serwis oraz Sklep Internetowy jak też poszczególne jego elementy nie mogą być modyfikowane, kopiowane, rozpowszechniane ani publikowane, w tym również w celach komercyjnych, chyba że Usługodawca wyrazi na to uprzednią pisemną zgodę pod rygorem nieważności.
  4. Wszelkie materiały udostępniane przez Usługodawcę w ramach odpłatnej Umowy dostępu do treści cyfrowej w tym dostęp do Lekcji on-line stanowią utwór w rozumieniu prawa autorskiego i podlegają ochronie na podstawie Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 r., Nr 24, Poz. 83 z późn. zm.). Usługodawcy przysługują prawa autorskie majątkowe i osobiste do Produktów, będących w ofercie Usługodawcy w pełnym zakresie, bez jakichkolwiek ograniczeń na rzecz osób trzecich.
  5. Dostęp do treści cyfrowej Lekcji on-line oraz możliwość jej wyświetlenia jest przeznaczony jedynie dla Klientów, którzy dokonali płatności zgodnie ze złożonym Zamówieniem oraz warunkami niniejszego Regulaminu.

 

 

  1. WARUNKI LICENCJI

 

  1. Z chwilą zawarcia Umowy dostępu do treści cyfrowej oraz opłacenia Zamówienia zgodnie z warunkami niniejszego Regulaminu, Usługodawca udziela Klientowi niewyłącznej, ograniczonej terytorialnie odpłatnej licencji uprawniającej Klienta do korzystania z Produktu, zawierającego dostęp do Lekcji on-line, udostępnionej w ramach Umowy dostępu do treści cyfrowej na następujących polach eksploatacji:

 - wyświetlanie Lekcji on-line, będącej przedmiotem zawartej Umowy dostępu do treści cyfrowej, za pośrednictwem platformy e-learningowej przez czas trwania Umowy dostępu do treści cyfrowej, do użytku osobistego i na potrzeby własne Klienta w celach edukacyjnych uczniów uczących się w Szkole. Lekcja on-line może być wyświetlana przez Klienta uczniom i pracownikom Klienta.

  1. Klient ma prawo wyświetlania Lekcji on-line dowolną ilość razy w czasie trwania Umowy dostępu do treści cyfrowej. Licencja wygasa wraz z rozwiązaniem Umowy dostępu do treści cyfrowej.
  2. Licencja nie umożliwia korzystania z Lekcji on-line na innych polach eksploatacji, niż pole wskazane w ust. 1 powyżej.
  3. Klient jest uprawniony do wyświetlenia Lekcji on-line uczniom i pracownikom stacjonarnie w siedzibie Klienta (tj. na terenie placówki Szkolnej) lub za pośrednictwem platform kształcenia na odległość, wykorzystywanych przez Klienta w ramach prowadzenia zajęć szkolnych w formie on-line.
  4. W oparciu o udzieloną licencję, Usługodawca nie przenosi na Klienta autorskich praw majątkowych do Utworu. Usługodawca jest wyłącznie uprawniony do rozporządzania autorskimi prawami majątkowymi, w tym zawierania umów z innymi podmiotami. Klient nie nabywa praw własności do nośników, na którym została zapisana Lekcja on-line.  
  5. Jakiekolwiek korzystanie, rozpowszechnianie lub posługiwanie się Lekcją on-line przez Klienta w jakikolwiek inny sposób i w jakimkolwiek innym zakresie niż określono w ust. 1-4 powyżej jest niedozwolone, w szczególności w celach komercyjnych lub w celach  niezwiązanych z prowadzoną przez Klienta działalnością edukacyjną.
  6. Klient nie jest uprawniony do udostępniania i wyświetlania Lekcji on-line osobom trzecim innym niż uczniowie i pracownicy Klienta. Klient nie może upoważnić innych osób trzecich do korzystania z Lekcji on-line.
  7. Klient nie jest uprawniony do kopiowania, udostępniania, publikowania, rozpowszechniania Lekcji on-line w jakikolwiek możliwy sposób w tym za pośrednictwem Internetu lub innej sieci, w celach innych niż w ust. 1 -4 powyższej.
  8. Klient nie nabywa prawa do trwałego lub czasowego zwielokrotniania Lekcji on-line w całości lub w części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie, nagrywania Lekcji on-line w jakiejkolwiek postaci. Klient nie nabywa prawa do utrwalenia, powielenia, pobrania i zapisania Lekcji on-line na urządzeniu Klienta lub osoby trzeciej w całości lub w części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie.
  9. Klient nie nabywa prawa modyfikowania, tłumaczenia, przystosowywania, adaptacji, zmiany układu lub dokonywania jakichkolwiek innych zmian w Lekcji on-line.  
  10. Klient zobowiązuje się do niedokonywania jakichkolwiek czynności rozporządzających prawami wynikającymi z niniejszej Umowy na rzecz osób trzecich (w tym w ramach sublicencji, sprzedaży praw, dzierżawy praw, cesji praw, użyczenia i innych) bez wyraźniej zgody Usługodawcy udzielonej na piśmie pod rygorem nieważności.
  11. W przypadku naruszenia postanowień pkt.1-11 powyżej przez Klienta, Usługodawca jest uprawniony do rozwiązania Umowy z skutkiem natychmiastowym. W przypadku naruszenia przez Klienta autorskich praw majątkowych przysługujących Usługodawcy, Usługodawca ma prawo dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.

 

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
  2. Wszelkie zmiany obowiązują od dnia ich opublikowania w Serwisie, z tym zastrzeżeniem, że do umów zawartych między Stronami zastosowanie znajdą postanowienia Regulaminu obowiązujące w dniu złożenia Zamówienia przez Klienta.
  3. Nie stanowi zmiany niniejszego Regulaminu zmiana formy prowadzenia Serwisu lub Sklepu Internetowego oraz Platformy e-learningowej w szczególności zmiana oprawy graficznej, dodanie nowych funkcjonalności, zmiany techniczne.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają aktualne uzgodnienia między Stronami oraz właściwe przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego.
  5. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klientów, przysługujących na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
  6. W przypadku sporów sądowych, sądem właściwym jest sąd właściwy rzeczowo i miejscowo, według właściwości ogólnej Usługodawcy.
  7. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 21.10.2021

 

Informacja dla użytkowników, dotycząca audiowizualnej usługi na żądanie zgodnie z art. 47c Ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji:

  1. Nazwa usługi: Audiowizualna usługa medialna na żądanie pod nazwą:Psycho-Edukacyjny Program dla Szkół - WAŻNI ” obejmująca: kursy dla uczniów, kursy dla nauczycieli, kursy dla rodziców.
  2. Podmiotem dostarczającym audiowizualną usługę medialną na żądanie pod nazwą: “Psycho-Edukacyjny Program dla Szkół - WAŻNI ” jest Magdalena Łuszczki, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Psyche SOS Magdalena Łuszczki posiadająca numer NIP: 8132856771, REGON 691758374.
  3. Miejsce prowadzenia działalności gospodarczej ul. Marszałkowska nr 9 lok. 5, 35-215 Rzeszów.
  4. Dane kontaktowe:

Magdalena Łuszczki, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Psyche SOS Magdalena Łuszczki w Rzeszowie, ul. Marszałkowska 9/5, 35-215 Rzeszów.

Adres poczty elektronicznej:

luszczkimagdalena@gmail.com

 

Adres witryny internetowej

www.psychesos.com

 

Adres platformy na której świadczona jest usługa audiowizualna: https://psychesos.elms.pl/

 

  1. Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji

Skwer Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

tel. (22) 597-30-00

www.krrit.gov.pl

  1. Magdalena Łuszczki, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Psyche SOS Magdalena Łuszczki w Rzeszowie jako podmiot dostarczający audiowizualną usługę medialną na żądanie podlega jurysdykcji Rzeczypospolitej Polskiej.